نوار نقاله ( شاسی )

شاسی نوار نقاله یا سازه کانوایر تسمه ایی یکی از پرکاربرد ترین سازه ها در کانوایر ها و نوار نقاله می باشد که به دلیل استقامت مناسب و ظاهری قابل قبول در کلیه صنایع به صورت انبوه استفاده می گردد . نوار نقاله با شاسی پروفیل به دلیل سبک بودن سازه کانوایر تسمه ایی امکان استفاده در نوار نقاله های سیار و یا کانوایر پرتابل را دارد .

نوار نقاله پروفیلی از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است که عبارت است از : هد یا سر نوار نقاله و تیل یا ته نوار نقاله و سازه پروفیلی میانی نوار نقاله و پایه رولیک نوار نقاله و درام نوار نقاله و رولیک نوار نقاله که در نوار نقاله پروفیلی معمولا پایه رولیک ها به سازه اصلی به صورت اتصال دائم یا جوشی مونتاژ می گردد .

خرید نوار نقاله یا شاسی پروفیلی نیازمند اطلاع از ظرفیت مورد نیاز انتقال ، مواد و مکان نصب سازه نوار نقاله یا شاسی پروفیل می باشد .شاسی نوار نقاله یا مقطع پروفیل دارای استحکام بسیار مناسبی می باشد که استفادهاز آن را در تمامی شرایط مقدور نموده است .

بلت کانوایر یا کانوایر تسمه ایی یا نوار نقاله را می توان با استفاده از پروفیل های مختلف طراحی و تولید نمود . استفاده از ابعاد پروفیل بکار رفته در شاسی نوار نقاله ارتباط مستقیمی با ظرفیت انتقالی بلت کانوایر و محل استقرار کانوایر دارد .

ماکان سنگ شکن سازنده نوار نقاله یا شاسی های مختلف مانند نوار نقاله با شاسی پروفیل و نوار نقاله با شاسی ناودانی و نوار نقاله با شاسی لوله ای مستحکم ترین سازه ها و در عین حال سبک ترین سازه های انواع نوار نقاله را با دانش سی ساله و بروزترین تکنولوژی های روز دنیا برای کارفرمایان تضمین خواهد نمود .

نوار نقاله با شاسی های پروفیلی را می توان برای ابعاد مختلف استاندارد و غیر استاندارد طراحی و تولید نمود . ماکان سنگ شکن سازنده نوار نقاله پروفیلی امکان ساخت نوار نقاله با عرض های مختلف را دارا بوده و ضمن رعایت کلیه استاندارد های نوار نقاله ، بالاترین طول عمر نوار نقاله ها را به ارمغان خواهد آورد .

کانویر با شاسی پروفیلی را می توان به عنوان کانوایر تسمه ایی یا نوار نقاله به عنوان نوار نقاله خطوط تولید و کانوایر خطوط منتاژ و کانوایر فله بر یا کانوایر مواد دانه ایی یا کانوایر مواد پودری در صنایع مختلف استفاده نمود .

 

نوار نقاله و رولیک

ظاهر ساده و مشخص بودن ابعاد نوار نقاله پروفیلی باعث گردیده تا از این شاسی نوار نقاله بتوان به عنوان نوار تونل و نوار نقاله کانال استفاده نمود . سبک بودن و در عین حال سرعت مونتاژ این نوع از نوار نقاله ها باعث شده تا استفاده گسترده ایی از این شاسی در نوار نقاله گردد .

نوار نقاله با شاسی پروفیل را می توان به صورت شیبدار و تا زاویه 18 درجه استفاده نمود که البته طاویه نصب نوار نقاله ارتباط مستقیمی با نوع تسمه که می توان نوار نقاله آجدار یا نوار نقاله ساده باشد دارد .

نوع شاسی نوار نقاله یا سازه کانوایر تسمه ایی ارتباط مستقیمی با نوع تسمه لاستیکی که وظیفه حمل بار را بر عهده دارد به نوعی که هر چه استحکام کششی تسمه نقاله بیشتر باشد نیاز به سازه مستحکم تر و قوی تری در استراکچر  نوار نقاله داریم و شاسی پروفیلی در نوار نقاله پروفیلی استحکام مورد نیاز برای شرایط مشخص را فراهم می آورد .

ماکان سنگ شکن طراح و سازنده انواع نوار نقاله با شاسی های لوله ای و شاسی ناودانی و شاسی پروفیلی بهترین و با صرفه ترین تجهیزات را همواره به کارفرمایان پیشنهاد نموده و به صورت کاملا تخصصی مشاوره در این زمینه را برای صنایع مختلف بر عهده گرفته است .

ماکان سنگ شکن با توجه به موارد و محصولاتی که با نوار نقاله شاسی مکعبی یا کانوایر شاسی پروفیلی حمل می شوند بهترین طرح و در عین حال کمترین هزینه را با حفظ بالاترین کیفیت متریال و تجهیزات در اختیار کارفرمایان قرار خواهد داد .

فروشگاه