سنگ شکن بهرینگر یا HS

سنگ شکن کوبیت مدل بهرینگر برای شکستن سنگ های سخت و تبدیل آنها به ماسه با فرم مکعبی شکل می باشد .

این مدل سنگ شکن ها داراس سه سری سندان قابل تنظیم ( حتی در حد میلیمتر ) بوده که بطور مجزا از یکدیگر عمل می نمایند و امکان کنترل کامل دانه بندی محصول خارج شده از دستگاه را فراهم نموده و قادر به تولید مصالح بتونی و آسفالتی بادانه بندی پیوسته خواهد بود .

سندان بالا یکپارچه ساخته شده از فولاد منگنزی و سندان وسط و پایین ساخته شده از بدنه آهنی که توسط کفشک های ضد سایش منگنزی پوشیده شده اند .

روتور دیسکس دستگاه با داشتن وزن زیاد ، گشتاور انرژی فراوان ایجاد می کند که موجب یکنواختی دورروتور ( حتی در حالت باز کامل ) و حداقل مصرف انرژی الکتریکی می گردد . محور این روتور بر روی یاتاقان ها و رولبرینگ ها در گردش است و به لحاظ داشتن سیستم لابیرنت بر روی یاتاقان ها ضمن محافظت آنها از ورود گرد و غبار ، امکان حداکثر دستیابی به گریس را برای رولبرینگ فراهم می نماید . سرعت چرخش روتور نسبت به متغییر های سختی سنگ ، حداکثر اندازه ورودی و دانه بندی محصوا نهایی از 450 تا 700 دور در دقیقه قابل تنظیم می باشد .

کلیه قطعات فرسایشی دستگاه اعم از چکش ها ، سندان ها و لاینینگ های محافظ بدنه از جنس فولاد ریخته گری ( فولاد منگنزی ) با استهلاک کم و دارای عمر طولانی تهیه شده است که اغلب آنها در دو یا چند لبه قابل استفاده می باشند .

بدنه متحرک دستگاه با سیستم اولائی و توسط یک سیستم هیدرولیکی قوی کاملا باز شده و امکان تعویض قطعات فرسایشی را به راحتی مقدور می سازد .

امتیازات این سنگ شکن ها

1 – استهلاک کم

2 – ظرفیت بالا

3 – پوشش داخلی ضد سایش

4 – پوشش داخلی قابل تعویض

5 – دریچه بازدید

فروشگاه