دستگاه ماسه ساز دو طرفه

دستگاه ماسه ساز دو طرفه برای خرد کردن سنگ های کوهی و سنگ های نرم مناسب است . سایز مناسب برای ورودی این دستگاه بین صفر تا 150 میلیمتر می باشد . و سایز محصول خروجی دستگاه ماسه ساز دو طرفه بین صفر تا 8 میلیمتر می باشد . میزان بار مفید دستگاه ماسه ساز دوطرفه 60 تن در ساعت می باشد .

روتور دستگاه کوبیت ماسه ساز دو طرفه شرکت ماکان سنگ شکن ذارای 4 تیرک از پره های ضد سایش با ضخامت 60 میلیمتر ساخته می شود ، که به دلیل وزن کافی و بالانس مناسب ، دستگاه راندمان بالایی را ارائه می دهد . انواع مشابه این دستگاه با 3 تیرک ساخته می شود .

تفاوت ماسه ساز دو طرفه با دیگر دستگاه های ماسه ساز ( مانند ماسه ساز هیدروکنی که از منتل 2 و کانکیو 2 یا 4 و 2 استفاده می کنن ) تولید بسیار بیشتر است . به صورتی که دستگاه ماسه ساز دو طرفه همانگونه که در بالا ذکر شد در هر ساعت 60 تن بار خروجی می دهد در صورتی که دیگر دستگاه های ماسه سار 20 تا 25 تن بار تحویل می دهند .

تفاوت دیگر در اندازه بار ورودی می باشد . در سایر دستگاه ها مانند هیدروکن حداکثر اندازه بار ورودی 7 سانتیمتر می باشد در صورتی که بار ورودی دستگاه ماسه ساز دو طرفه حداکثر تا 15 سانتیمتر می باشد .

یکی دیگر از محاسن دستگاه ماسه ساز دوطرفه نصب به سایر ماسه سازها این است که شما نمتوانید بار خیس به دیگر دستگاه های ماسه ساز وارد کنید این کار باعث خفه شدن دستگاه یا بریدن شفت دستگاه می شود در صورتی که شما در دستگاه ماسه ساز دوطرفه این محدودیت را ندارید.

از مزیت های این دستگاه می توان به این نکته اشاره کرد که شما میتوانید یک روز از یک طرف دستگاه استفاده کنید و روز دیگر از طرف دیگر دستگاه که این امر باعث پایین امدن شدید استهلاک دستگاه شده و کارایی دستگاه را افزایش می دهد .

کارایی دستگاه در معادن کوهی چشمگیر تر است .

فروشگاه